25.4 C
Pals
Dimarts, 24 juny 2025
- Publicitat -

El caneló de tota la vida a La Cuina de Begur

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El caneló de tota la vida a La Cuina de Begur
Loading
/

Aquesta setmana des del restaurant La Cuina a Begur, ens han proposat el típic caneló de tota la vida, amb carn de rostit i una beixamel de llet d’ovella.

En Daniel Feliu ens explica la recepta d’aquest plat, que és un dels més sol·licitats en aquest establiment empordanès.

- Publicitat -
- Publicitat -

Emma Escolano: “És impossible triar únicament una nit de jazz a Platja d’Aro”

El Festival Nits de Jazz celebra aquest estiu la seva 28a edició amb nou concerts gratuïts a la platja gran de Platja d’Aro. Cada divendres de juliol i agost, a partir de les onze de la nit, el públic podrà gaudir de música en directe al costat del mar en un entorn obert i accessible.

Altres notícies