24.2 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

El centre de Santa Cristina tindrà un nou banc d’aliments i un local per joves

El municipi tindrà un nou espai per la joventut i la solidaritat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro habilitarà un local del centre del municipi on hi preveuen construir un banc d’aliments i un centre per a joves. Aquests dos nous serveis es trobaran en un local de la travessia Can Bach.

El consistori ha sol·licitat la llicència d’obres menors per rehabilitar l’espai i dividir-lo per tal que s’hi puguin desenvolupar aquestes activitats.

Al projecte d’obres, es justifica la necessitat d’un nou local per a joves perquè l’actual es troba “al Pavelló municipal, allunyat de la joventut“. Sobre l’espai per distribuir aliments a persones amb necessitats, l’Ajuntament indica que volen “més espai que al local anterior”. De fet, el nou banc d’aliments comptarà amb 90 metres quadrats i, el local de joves, amb 150.

Aquesta és l’ubicació de l’espai:

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies