El Club Nàutic Aiguablava de Begur organitza una recollida de plàstics amb kayak

L’activitat tindrà lloc l’11 d’agost i per a participar-hi cal registrar-se al web del Club Nàutic Aiguablava

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El pròxim dimecres 11 d’agost el Club Nàutic Aiguablava organitzarà a les cales de Fornells, una acció mediambiental amb l’objectiu de recollir plàstics dipositats al mar i contribuir al manteniment i la cura de l’entorn natural i marítim del municipi.

La recollida de plàstics és gratuïta, tindrà lloc a les 08 h i els participants la realitzaran amb kayak. En aquesta proposta hi poden participar tots els veïns i veïnes, socis o no de l’entitat, i en finalitzar s’oferirà un esmorzar per tots els assistents al Port.

Així, totes aquelles persones que hi estiguin interessades en participar cal que es registrin prèviament a través del web www.clubnauticaiguablava.cat; i a qui no disposi d’un kayak propi, l’organització n’oferirà de disponibles fins a exhaurir existències.

privat:-el-club-nautic-aiguablava-organitza-una-recollida-de-plastics-amb-kayak

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Institut Montgrí de Torroella de Montgrí, entre els centres premiats al concurs “Això pinta bé!” de la Diputació de Girona

El certamen ha reconegut treballs d'alumnes que han participat en activitats relacionades amb el patrimoni natural i cultural de les comarques gironines.

Altres notícies