El millor Girona espera al Madrid

Els blancs són segons, a un punt dels gironins, però són conscients que el Girona vendrà molt cara la seva pell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El conjunt blanc-i-vermell no vol despertar del somni que està vivint en aquest començament de temporada.

Líders en solitari gràcies als gols de Dobvyk i Eric García a Vila-real en la jornada intersetmanal, demà dissabte rebran el Madrid a Montilivi.

Els blancs són segons, a un punt dels gironins, però són conscients que el Girona vendrà molt cara la seva pell.

Encara perdura el record de la golejada de l’any passat a Montilivi, amb protagonisme destacat del Taty Castellanos.

El discurs de Míchel apel·lant a la prudència és molt indicat per no desfermar l’eufòria entre els seus jugadors.

Però l’afició sí que ha de gaudir d’aquest moment històric, i segur que demà Montilivi serà una festa per empènyer a l’equip a mantenir el lideratge de la Lliga.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Portalblau presenta la 19a edició amb una programació estesa i una clara aposta pel territori

El Festival Portalblau ha anunciat la programació de la seva dinovena edició, que tindrà lloc entre el 16 de maig i el 17 d’octubre. Amb una proposta que s’allarga més enllà de l’estiu, el certamen reafirma el seu model cultural amb una trentena d’activitats repartides entre l’Escala i Empúries, on la música conviurà amb altres

Altres notícies