17.6 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Matí de divendres amb Tramuntana forta i alteració marítima

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Divendres ha començat amb vent de component nord que les primeres hores del dia bufarà amb força, ratxes que poden superar els 80 km/h al Baix Empordà.

La Tramuntana perdrà intensitat al llarg del matí i a la tarda serà en general més fluixa de força moderada. L’estat del cel serà majoritàriament assolellat, però amb ambient ben fred.

Si dijous les gelades van ser generals al Baix Empordà, amb una temperatura mínima de -3 ºC a la Tallada d’Empordà i la Bisbal d’Emprodà, -1 ºC a Calonge i Palafrugell, i arribant als 0 ºC fins la mateixa línia de la costa a l’Estartit, aquest divendres la temperatura és més alta amb una mínima entre els 2 i 5 ºC, però amb el vent la sensació tèrmica és de fred intens. Pel que fa a la temperatura màxima els termòmetres quedaran entre els 10 i 12 ºC.

L’estat de la mar estarà alterat amb maregassa i mar creuada davant el cap de Begur. Pel cap de setmana l’ambient fred es manté amb gelades nocturnes i una Tramuntana que serà protagonista i ens acompanyarà amb cops d’entre 50 i 70 km/h, juntament amb mala mar. Aquesta situació es mantindrà bona part de la setmana que ve, així com les baixes temperatures.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies