22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Revetlla de Sant Joan assolellada i amb Garbí a la tarda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La previsió d’avui ve explicada per un dia que serà pràcticament assolellat i amb tendència a la milloria respecte a ahir. I és que avui no esperem ruixats, ni pràcticament nuvolositat perquè desapareix el risc de xàfecs aïllats en horari i en quantitat,  a la nostra comarca.

Les temperatures podran baixar algun grau, però no serà suficient com per relaxar la sensació càlida. Anirem dels 16 graus mínims als 30 màxims.

Avui la notícia serà el vent de Garbí que podrà bufar de moderat a fort, en horari de tarda, bàsicament. I ho farà amb cops de fins a 50 km/h, causant notable mar de fons i moments de forta maror amb onades que podran superar el metre d’alçada, i possiblement podran arribar als dos metres.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies