Sol i Tramuntana que perd intensitat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dilluns encara bufarà vent de Tramuntana amb cops que poden ser forts a l’extrem nord de l’Empordà, però el vent perd la intensitat del darrer cap de setmana quan vam arribar als 100 km/h a Roca Maura (l’Estartit), els 80 km/h a Torroella de Montgrí o els 72 km/h a Palafrugell.

Pel que fa a l’estat del cel aquest serà assolellat, amb pocs núvols prims i de cara a la tarda-nit arriben nuvolades que creixeran des de l’interior de Girona. Temperatura sense gaires canvis, la mínima podrà baixar una mica més al matí allà on no bufi el vent i la màxima arribarà fins als 18-20 ºC al Baix Empordà.

Demà cel més variable amb sol i intervals de núvols, localment no es descarta que pugui arribar algun plugim o petit ruixat entre migdia i tarda, però en general a mitjà termini seguim sense un pronòstic favorable a pluja, de moment amb temperatura no massa elevada, sense calor i aquesta sí que notarem que pujarà entre dimecres i dijous.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Palamós celebrarà el Dia Internacional de la Dansa amb una nova edició del Trobadansa

El parc de l’Arbreda acollirà dimarts 29 d’abril una tarda de dansa oberta a tothom, amb la participació d’escoles, entitats i companyies locals. L’acte inclourà exhibicions, dansa inclusiva i una coreografia final conjunta amb el públic al ritme de la cançó "Petar-ho" d’Oques Grasses.

Altres notícies