Domini del temps assolellat amb creixement de nuvolades a la tarda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Avui dijous encetem un nou dia que respecte a ahir serà més càlid. Tant les temperatures mínimes com les màximes podran ser més altes. I això serà un dels titulars de la jornada.  Anirem amb temperatures mínimes semblants als quasi 6-8ºC i això serà un augment ben bé de 3-4 graus respecte a ahir. I les temperatures màximes passaran sense problema dels 20 ºC i poden superar els 22 ºC.

Comencem el dia assolellats, amb el cel serè, sense nuvolositat. I el matí continuarà així, amb moltes estones de sol i amb molta estabilitat. Però serà a la tarda que esperem creixement de nuvolades que podran deixar algun ruixat poc important a poblacions més interiors de la comarca. Tot i això, cap al tard no es descarta alguna precipitació, igualment feble, a la mateixa línia de la costa.

Pels propers dies les temperatures quedaran a la banda càlida amb un divendres que seria bàsicament assolellat, i un cap de setmana que tot i ser bastant ennuvolat de cara a dissabte ens plantejaria una Diada de Sant Jordi bastant estable al nostre Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -

Altres notícies