9.8 C
Pals
Divendres, 13 febrer 2026

Matí de dijous més ennuvolat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dijous bàsicament ennuvolat i una mica menys fred que ahir dimecres. La nuvolositat no ha deixat que els termòmetres de bon matí puguin ser tan baixos com ahir. No obstant això, la mateixa nuvolositat serà la responsable, que al migdia, les temperatures no puguin pujar.

Així doncs, ens mourem amb una forquilla de temperatures que es mouran amb els 7-8 ºC mínims, als 15 ºC màxims.

El cel d’avui serà bastant ennuvolat. El responsable és un sistema frontal que ens està passant amb poques conseqüències a la nostra comarca. Podrà ploure algun ruixat poc important o quatre gotes.

Pels propers dies la meteorologia es reserva una pujada de temperatures, coincidint amb el que la cultura popular li diu l’estiuet de sant Martí. I aquesta bonança es podria allargar ben bé fins la propera setmana.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Walden XXI encara la recta final de l’obra amb la previsió de poder entrar a viure abans que acabi l’any

Les obres ja han superat prop de dos terços d’execució i avancen segons el calendari previst. La comunitat, formada per 40 persones, treballa des de fa anys l’organització i la convivència col·lectiva.

Altres notícies