9.8 C
Pals
Dimecres, 11 febrer 2026

Cel ennuvolat amb ruixats al matí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Últim dia de la primavera astronòmica de l’any. Avui, faltant 9 minuts per les onze de la nit, entrarem a la nova estació estival. I essent l’últim dia l’acabarem amb inestabilitat i ruixats a la nostra comarca. Serà el dia més inestable de la setmana.

Començarem el dia ja amb els efectes de la pertorbació que ens està creuant. I això canviarà la dinàmica de temps que estàvem vivint. Avui, i durant les primeres hores de la jornada, l’inestabilitat i la pluja serà la meteorologia que preveiem. No descartem ruixats intensos, amb alguna tempesta. De cara a la tarda, la probabilitat de pluja aminorarà i el dia quedarà pendent de la nuvolositat.

La pluja serà bruta, perquè esperem encara celatges terrossos. I és que avui encara tenim molta pols sahariana en suspensió, que fins demà portarà ruixats de fang.

Les temperatures, tot i les pluges, no seran gaire diferents a les d’ahir, i aniran dels 15 ºC mínims als 28-29 ºC màxims.

La pertorbació d’avui deixarà el dies següents inestables, amb temps incert. Però amb possibilitat d’algun ruixat de tarda. I les temperatures quedaran a la banda fresca, mínimament més baixa del que tocaria per l’època.

- Publicitat -
- Publicitat -

El VIDA 2026 suma Lia Kali, Cassius, Myd i Triquell a una nova tanda de confirmacions

El VIDA continua ampliant la programació de la seva edició 2026 amb un nou bloc d’incorporacions que consoliden la seva identitat artística. Entre els noms destacats hi ha la barcelonina Lia Kali, una de les veus més potents de la nova escena estatal i llatinoamericana. La seva proposta, que transita entre el soul, el reggae

Altres notícies