El White Summer Festival marxa de Pals i s’instal•la a Palamós

El festival tindrà lloc del 4 al 15 d'agost

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El White Summer Festival ha anunciat aquest dimecres que inaugura nova etapa de la mà de Clipper’s estrenant ubicació a Palamós. En un comunicat, els responsables del festival prometen mantenir «l’essència inicial» proposant al públic «una experiència única i plena de diversió» per a totes les edats.

El festival tindrà lloc del 4 al 15 d’agost i hi haurà propostes de música en viu, gastronomia, moda i creativitat. L’esdeveniment arriba a l’onzena edició deixant enrere el paisatge de Pals. Clipper’s anunciarà properament el cartell amb els espectacles, artistes, expositors i restauradors que participaran en l’esdeveniment. Prometen, això sí, una «gamma àmplia» d’activitats.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner can montes

Detenen dos homes acusats de robar en una empresa de la Bisbal d’Empordà

Els fets van passar de matinada el 28 de setembre en una nau industrial. Els lladres haurien sostret eines, material informàtic i altres objectes. Els dos sospitosos van ser detinguts dies després al mateix municipi.
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Altres notícies