Els ecomercats Món Empordà

Lola Puig
Lola Puig
Xef i propietària del restaurant El Fort d'Ullastret
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Els ecomercats Món Empordà
Loading
/

Una de les joies que gaudim tots els empordanesos, referent per a molta gent del món, són els mercats itinerants de petits productors ecològics, la major part del territori i altres d’una mica més lluny però afins a la filosofia.

Món Empordà és un espai discret de gent que posa molta cura i consciència en el que conrea, elabora, crea o compra i que somnia amb un món lliure de químics que afecten la salut.

És el punt de trobada de molta gent per a quedar amb els amics, fer la compra, dinar i gaudir de tenir aquest servei tant a prop.

A Món Empordà hi podeu trobar tot tipus de verdures i fruites d’aquí i del moment, plantes remeieres i aromàtiques, preparats de plantes medicinals, planter, ous, pa i pasta de farina de blats antics, pastisseria, ametlles, codonyat, formatges, tofu i seità, xocolata, fermentats, cervesa, vi, kombucha, figuretes de llana, espelmes de cera d’abella, tot tipus d’accessoris, bosses i compreses de roba, sabó i cosmètics, ceràmica, pots ballar-hi Swing i també s’hi pot dinar la famosa i boníssima paella o fideuà vegetal d’en Marc !!!

A més sovint hi ha accions diverses: tallers de tot tipus, xerrades sobre temes interessants relacionats amb l’ecologia, el reciclatge o la sostenibilitat, teatre, titelles, … i tot sempre gratuït.

Tots els dissabtes pel matí! El primer de mes a Rupià, el segon i tercer a Corçà i el quart i cinquè a Torroella de Montgrí.

Mercats Món Empordà, una recomanació de les autèntiques per a fer la cistella de la compra setmanal !

- Publicitat -
- Publicitat -

El Massi Baix Ter col·loca tres corredores al top 10 del Gran Premi de la Ciutat d’Eibar

El Massi Baix Ter ha brillat al Gran Premi de la Ciutat d’Eibar amb tres corredores al top 10. Maier Olano ha guanyat en sub-23 i Alba Codony ha estat tercera. L’equip ha acabat segon en la classificació general per equips en una prova internacional del calendari UCI.

Altres notícies