Enric Millo presideix la Junta Comarcal del PPC del Baix Empordà

El delegat del Govern a Catalunya explica que el seu objectiu és treballar en la preparació de les properes eleccions municipals per incrementar la representació del partit en els ajuntaments de la comarca

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Enric Millo ha presidit la Junta Comercial del PPC del Baix Empordà, celebrada aquest cap de setmana a Castell-Platja d’Aro. El President Provincial del PPC de Girona i Delegat del Govern a Catalunya ha explicat que el seu objectiu és treballar en la preparació de les pròximes eleccions municipals per incrementar la representació del partit en els ajuntaments de la comarca.

Millo ha assenyalat que el partit està pensant en possibles caps de llista i estratègies electorals, i sobretot treballant molt en la proximitat de les persones que encapçalin les candidatures del PPC del Baix Empordà.

D’altra banda, ha criticat els partits independentistes al·legant que, segons ell, s’ha intentat convertir els ajuntaments en trinxeres del procés independentista, apartant-se del que és important: preocupar-se i donar solució als problemes i necessitats reals dels veïns.

- Publicitat -
- Publicitat -

Vespres de Caves Hill consolida la seva aposta cultural amb una segona edició plena de música, gastronomia i territori

Vespres de Caves Hill tornarà aquest 2026 amb la seva segona edició després de l’èxit aconseguit l’any passat, quan el festival va reunir més de 1.000 assistents al Penedès. El cicle, que fusiona música, gastronomia i caves en un entorn singular, se celebrarà els dies 18, 19, 20 i 21 de juny a partir de

Altres notícies