Et presentem en Pau Sala

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per casualitats de la vida hem escoltat a les xarxes una cançó anomenada ‘Stay High‘ i que està creada per en Pau Sala, un jove de 15 anys i que des dels 5 anys es dedica a la música i a tocar el piano.

Actualment està cursant el quart grau professional al Conservatori Oficial de Música i des de fa 4 va decidir canviar el piano clàssic per un de modern. Amb 9 anys ja componia cançons per tocar amb el piano, però mai s’havia plantejat publicar res. Aquell any va guanyar un concurs amateur de piano i des de llavors que no ha parat de compondre.

Els últims mesos va presentar unes maquetes que tenia acabades a Ten Produccions que van decidir produir-ne un parell, tot seguint les opinions i idees que en Pau tenia al cap.

A finals de novembre va publicar aquest ‘Stay High’ que suma milers de reproduccions a Spotify, iTunes, Youtube i altres plataformes d’streaming i que el confirmen com un jove a tenir molt en compte en els propers mesos.

La cançó en qüestió ha estat creada per en Pau i és en Carlos Torregrosa qui la canta sobre una base que ens recorda a grans produccions que ens arriben de fora del país.

Molt aviat parlarem amb ell per conèixer nous detalls de les seves creacions musicals i per conèixer una mica més aquest jove artista que a part de talent musical també ho és del bàsquet, la seva altra gran passió.

L’entrada Et presentem en Pau Sala ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Llafranc recupera una tradició de més de cent anys amb l’estrena de la nova geganta Rosa

Llafranc ha recuperat aquest diumenge una tradició gegantera documentada des de principis del segle XX amb la presentació de...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies