22.7 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

Et presentem en Pau Sala

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per casualitats de la vida hem escoltat a les xarxes una cançó anomenada ‘Stay High‘ i que està creada per en Pau Sala, un jove de 15 anys i que des dels 5 anys es dedica a la música i a tocar el piano.

Actualment està cursant el quart grau professional al Conservatori Oficial de Música i des de fa 4 va decidir canviar el piano clàssic per un de modern. Amb 9 anys ja componia cançons per tocar amb el piano, però mai s’havia plantejat publicar res. Aquell any va guanyar un concurs amateur de piano i des de llavors que no ha parat de compondre.

Els últims mesos va presentar unes maquetes que tenia acabades a Ten Produccions que van decidir produir-ne un parell, tot seguint les opinions i idees que en Pau tenia al cap.

A finals de novembre va publicar aquest ‘Stay High’ que suma milers de reproduccions a Spotify, iTunes, Youtube i altres plataformes d’streaming i que el confirmen com un jove a tenir molt en compte en els propers mesos.

La cançó en qüestió ha estat creada per en Pau i és en Carlos Torregrosa qui la canta sobre una base que ens recorda a grans produccions que ens arriben de fora del país.

Molt aviat parlarem amb ell per conèixer nous detalls de les seves creacions musicals i per conèixer una mica més aquest jove artista que a part de talent musical també ho és del bàsquet, la seva altra gran passió.

L’entrada Et presentem en Pau Sala ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimecres 9 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies