8.7 C
Pals
Divendres, 19 desembre 2025
- Publicitat -

GALERIA: La neu arriba a cotes baixes a diverses poblacions del Baix Empordà

En alguns punts de les Gavarres la neu ha aconseguit emblanquinar el paisatge

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Amb els anuncis d’una possible nevada a cotes baixes, avui el Baix Empordà ha vist com queia però no acabava de quallar la neu als municipis costaners. A diferència d’altres zones de Catalunya com Vic, Moià o Tona, on la neu ha deixat paisatges blancs, el Baix Empordà ha vist com queia alguna volva sense acabar d’emblanquinar.

Hi ha hagut diversos usuaris que a les xarxes socials han anat compartint les restes d’aquesta tímida nevada a la zona de Palafrugell i Begur.

 

 

https://twitter.com/jordbass/status/1617785724035829760

En altres punts més alts del Baix Empordà, com al massís de les Gavarres o Puig d’Arques, la neu s’ha fet notar una mica més i ha emblanquinat els camins i el bosc.

Puig d'Arques. Imatge de Toni Ventura.
Puig d’Arques. Imatge de Toni Ventura.
Puig d'Arques. Imatge de David Gràcia.
Puig d’Arques. Imatge de David Gràcia.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós i la Generalitat coordinen les actuacions urgents a la zona cremada de Castell-Cap Roig

L’Ajuntament de Palamós i la Generalitat han començat a coordinar les actuacions que s’han de fer a la zona...

Altres notícies