Ja es pot anar a l’hort a collir productes per l’autobastament

També està permès si és un hort en el que es tenen animals que s’han de cuidar o si es tracta d'una activitat econòmica. Queden fora els horts que es troben en cases de segona residència.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Ja és possible anar a l’hort d’autoabastament per collir productes necessaris per a la subsistència, tal i com han comunitat des de Protecció Civil. Així doncs, a partir d’ara i durant el confinament, es pot anar a l’hort a collir els productes necessaris per a l’autoabastament, i també si és un hort en el que es tenen animals que s’han de cuidar o si es tracta d’una activitat econòmica.

Atesa la prohibició de traslladar-se a segones residències, queden exclosos d’aquest criteri els horts que puguin haver en aquestes segones residències, als quals segueix estant prohibit anar-hi.

Després de la reunió celebrada ahir pel comitè tècnic, i un cop constatat que, en funció del territori de l’Estat, hi havia diferents formes d’interpretar la prohibició de desplaçar-se a horts particulars d’autoabastament, el comitè tècnic del pla d’emergències Procicat va tornar a traslladar als òrgans competents la problemàtica sobre aquesta qüestió.

Des de protecció civil han insistit que els desplaçaments permesos s’hauran de fer complint la normativa vigent de distanciament social i higiene i per tant, han de ser sempre individuals.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner construccinos versan
00:09:05

Adrià Serratosa: «La intenció és repetir la Fira Oohcas!ó l’any que ve»

La primera edició de la Fira Oohcas!ó de Palafrugell ha tancat amb una valoració positiva per part dels organitzadors. L’esdeveniment va reunir prop de 300 vehicles, més d’una desena de concessionaris i diferents opcions de mobilitat. Adrià Serratosa explica a Ràdio Capital que la voluntat és consolidar la proposta i repetir-la anualment.
- Publicitat -

Altres notícies