Jason Derulo publicarà nou àlbum

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jason Derulo ha anunciat que el pròxim 8 de novembre llançarà el seu àlbum d’estudi “2Sides“, un treball que es fa esperar des que el va iniciar l’any 2017 i que segueix al seu exitós i últim àlbum “Everything is 4”, del 2015.

Primerament el disc portava el nom de “777“, però finalment el cantant va decidir canviar-ho per “2Sides”. Derulo expressa el motiu d’aquesta decisió: “volia estar més centrat en el punt en el qual estic ara en la meva vida. Vull explicar al món les dues parts de qui sóc. Hi ha una part salvatge però també una altra emocional que la gent no ha vist. A vegades hi ha una part en la superfície que tothom pot veure i una altra que la gent no està acostumada a veure”.

Aquest projecte és el seu cinquè disc i el cantant ja està realitzant el compte enrere a través de les seves xarxes socials. Derulo va revelar que el disc inclou col·laboracions importants, tot i que no ha donat a conèixer els temes que el conformen.

 

 

Ver esta publicación en Instagram

 

The wait is finally over #2Sides #NewAlbum

Una publicación compartida de Jason Derulo (@jasonderulo) el

L’entrada Jason Derulo publicarà nou àlbum ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Julio Rico: «L’estiu són seixanta dies; hi ha coses més importants que obrir dos dies abans»

La Santa Market ha obert finalment les portes després que l'incendi de les Gavarres obligués a ajornar-ne la inauguració prevista per divendres. El director de l'esdeveniment, Julio Rico, explica que la prioritat va ser garantir la seguretat i respectar la situació viscuda al territori. El mercat celebra enguany el seu desè aniversari amb noves propostes familiars, culturals i gastronòmiques.

Altres notícies