18.7 C
Pals
Dijous, 28 agost 2025
- Publicitat -

Jornada de portes obertes de l’Espai Ridaura de Santa Cristina d’Aro

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

L’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro organitza el diumenge 10 de novembre, a les 17 hores, una jornada de portes obertes de l’Espai Ridaura. A part de descobrir tots els espais de l’equipament cultural, com la sala de so, a els camerinos o a els llums, l’acte també servirà per estrenar el nou piano del centre, a càrrec del pianista i director de l’Escola Municipal de música del municipi, Cláudio Suzin, complementat amb un recital de la soprano Tina Gorina, amb la interpretació de peixos brasileres i catalans.

La jornada de portes obertes és fara de la mà de Pere Hosta, amb l’espectacle Open door . L’espectacle és concreta en l’Aparició d’1 porta el no res i, en Obrir-se apareix 1 Personatge Excèntric, curiós, surrealista i divertit. El Personatge Anira transportant la porta a fiferents espais de l’Equipament, creant espais imaginaris.

Seguidament, hi haura l’estrena del nou piano, en quines Suzin oferirà el recital que porta per nom “El Brasil a Catalunya”. Durant el recital, el director de l’Escola de Música oferirà 01:00 viatge de cançons i de danses del Brasil i de Catalunya, tot de Fent gener homenatge pèls indrets on va viure i viu. Gorina, que també és la regidora de Cultura, cantarà Diverses cançons de Catalunya i també del Brasil.

L’activitat, una de les programades per AQUESTA tardor, funcionarà per mitjà de taquilla inversa. També paper MATEIX sistema és podrà accedir a l’obra de teatre “Isabel Cinc Hores al foc de la Bisbal”, que tindrà lloc el diumenge 17 de novembre, a les 18 hores. L’obra teatral, que interpreta l’Actriu Carme Sansa, està plena d’història de la nostra contrada i escrita per Toni Strubell.

D’altra banda, en Motiu del dia contra la violència masclista, l’Equipament acollirà l’activitat “Cristinenques d’arreu”, on és donarà protagonisme a les dones del municipi. AQUESTA activitat, que és gratuïta, és fara el divendres 22 de novembre, a les 19 hores. I 2 dies més tard, el diumenge 24 de novembre, a les 12 hores, hi haura 01:00 trobada de pianos a partir d’1 Intercanvi amb l’Escola de Música la Flauta Màgica de Figueres i amb alumnes de piano dels professors Lisa Challans i Cláudio Suzin. A

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Pavelló Firal de la Bisbal tancarà aquest setembre per reformar la coberta

L’actuació s’ha tornat imprescindible després de detectar problemes estructurals greus. Les obres, amb una inversió de més de 800.000 euros, també inclouran nou parquet i plaques solars.

Altres notícies