José Ramón Sánchez Moro: “Aiguablava ha perdut la bandera blava per no haver fet res per millorar”

Miquel Curanta
Miquel Curanta
Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio). He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’ADEAC és l’associació que presideix el jurat que a Espanya atorga les banderes blaves. Enguany, les platges i ports esportius del Baix Empordà han rebut 18 banderes. Però també hi ha el cas d’Aiguablava i Sa Riera. De fet, Begur ha decidit abandonar el sistema de les banderes blaves.

- Publicitat -
- Publicitat -

Documents i testimonis que ajuden a contextualitzar els fets que inspiren “Aquella nit al Tiffany’s”

Els documents facilitats per Joan Gasull permeten contextualitzar millor els fets que van inspirar Aquella nit al Tiffany’s, combinant cartes, anotacions i la sentència judicial. Aquest conjunt evidencia el contrast entre la vivència personal i el relat repressiu de l’època, amb una lectura especialment dura i ideologitzada per part de la justícia, que reforça la càrrega dramàtica i històrica dels esdeveniments.

Altres notícies