La banda sonora del Fifa 17

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

S’ha donat a conèixer el llistat d’artistes que trobarem a la banda sonora del famós vídeo-joc, Fifa 17, que un any més inclourà un bon grapat de novetats amb temes ja coneguts, de bandes i artistes de renom.

Entre els noms que apareixen figuren, Two Door Cinema Club, Kygo, Bastille, Glass Animals o Capital Cities entre altres.

Precisament els darrers mencionats, estrenaran el seu nou senzill, Vowels, el dia 30 de setembre. També presentaran noves cançons, Beck, Kasabian o Aloe Blacc.

Per altra banda, el Fifa 17, presentarà un nou mode anomenat The Journey, en el qual participarem de l’ascens a la glòria mediàtica d’un jove futbolista. La banda sonora estarà creada per Atticus Ross, íntim amic de Trent Reznor i que han treballat en gran quantitat de bandes sonores.

Part de la banda sonora es pot escoltar ja en una llista de reproducció a Spotify.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies