15 C
Pals
Divendres, 7 novembre 2025
- Publicitat -

La desconnexió d’una línia elèctrica deixa 6.500 abonats sense llum durant tres hores

L'incident s'ha registrat a les 5:41 hores i el servei ja s'havia recuperat totalment a les 8:43 del matí

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Al voltant de 6.500 abonats de Palafrugell s’han quedat sense subministrament elèctric aquesta matinada fruit de la desconnexió d’una línia elèctrica, segons han informat fonts de la companyia Endesa. La incidència s’ha registrat a les 5:41 hores, i progressivament ha anat retornant l’electricitat als diversos indrets i habitatges del municipi afectats. Tal com ha pogut conèixer Ràdio Capital, el servei ja operava amb plena normalitat a partir de les 8:43 hores, quan ja cap client patia aquest incident. Conseqüentment, el subministrament s’havia recuperat totalment.

Des de la companyia, s’explica que, a vegades, les condicions meteorològiques poden forçar una desconnexió automàtica de la línia. La incidència s’ha resolt al centre de control i, a poc a poc, tornava a estar disponible el servei a les diverses llars.

- Publicitat -
- Publicitat -

Kendrick Lamar lidera les nominacions dels Grammy 2026 amb nou candidatures

La 68a edició dels Premis Grammy se celebrarà el diumenge 1 de febrer de 2026 al Crypto.com Arena de Los Angeles. La cerimònia, coneguda com “La Nit més gran de la música”, s’emetrà en directe per CBS i es podrà veure també a Paramount+. El raper californià Kendrick Lamar és el gran protagonista d’aquesta edició

Altres notícies