La Policia Local de la Bisbal obre diligències penals per un furt en un supermercat

Es tracta d'un individu ja conegut per anteriors robatoris en el mateix establiment

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El passat dissabte 18 de novembre, la Policia Local de la Bisbal va rebre una trucada d’alerta des d’un supermercat informant que un individu, ja conegut per anteriors robatoris en el mateix establiment, havia intentat perpetrar un nou furt.

L’home va ser sorprès per una treballadora del supermercat i va fugir ràpidament. Minuts més tard, una patrulla de la Policia Local va localitzar l’individu, i durant la inspecció, es van trobar productes que havia sostret de dos altres establiments bisbalencs.

Amb 43 antecedents policials per robatoris i furts, la Policia Local ha iniciat diligències penals contra el presumpte autor dels fets.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols registra més de 90 litres durant la tempesta d’aquest migdia

La intensa tempesta d’aquest dilluns ha deixat més de 90 litres per metre quadrat a Sant Feliu de Guíxols, provocant inundacions puntuals, incidències en equipaments municipals i una seixantena d’avisos als Bombers. L’Ajuntament ha suspès les classes de la tarda per prevenció davant l’episodi de pluges torrencials.

Altres notícies