3.6 C
Pals
Dimecres, 1 desembre 2021
- Publicitat -

La Santa Market ja ho té tot preparat per una edició que busca arribar als 100.000 espectadors

La Fàbrica Moritz va esdevenir durant unes hores un petit escenari del que serà la Santa

Dani Cortés Moréshttps://www.linkedin.com/in/danicortesmores/
Coordinador de Ràdio Capital de l'Empordà
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
spot_img

Els empresaris Julio Rico i Carles Bassó, artífexs de La Santa, han presentat a l’escenari de la Fàbrica Moritz de Barcelona la segona edició d’aquesta cita estival a Santa Cristina d’Aro.

La Fàbrica Moritz va esdevenir durant unes hores un petit escenari del que serà la Santa. Va tenir lloc una petita degustació musical a càrrec de la jove cantant i pianista Mònica Maranillo, finalista de “La Voz Kids 2017” i del duet manresà Filferro, format per David, ex component del grup Messengers, i Gerard, ex guitarrista de l’orquestra Mitjanit, que juntament amb altres artistes com la Fundació Tony Manero, Manu Guix, Marcel Lazara i Julia, Nil Moliner i Mazoni passaran per l’escenari del Santa Cristina Horse Club durant l’estiu.

L’empresari Julio Rico ha destacat que “després dels 87.000 visitants, la gran majoria repetidors, que van passar per La Santa l’estiu passat, enguany volem superar els 100.000”. Rico va destacarque La Santa és el seu “projecte més personal”, una iniciativa “que neix de la passió i pretén apostar pel talent local en temps de globalització”.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Alícia Rey & Jan Buxeda presenten “Nadales de Sofà”

“Nadales de sofà” és el projecte musical que uneix els músics terrassencs Jan Buxeda (Caseta) i Alícia Rey (Sense Sal). Després d’haver col·laborat a ‘Tot el que odiàvem” (Caseta), van començar a treballar plegats en la producció de cançons com ‘Tornar’ o ‘Fer Camí’ (Alícia Rey), iniciant un camí musical plegats que els ha dut…
- Publicitat -spot_img

Altres notícies

- Publicitat -