L’Ajuntament de Calonge tindrà serveis mínims i confirma que hi ha un possible cas de coronavirus

Es tracta d'un treballador municipal que, segons el consistori presenta els símptomes del COVID-19, però també expliquen que no se l'ha diagnosticat per ara de l'afecció

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha difós aquest matí un comunicat, amb un vídeo de l’alcalde Miquel Bell-lloch, on confirmava que hi ha un possible cas de COVID-19 (coronavirus) d’un treballador municipal. De moment, però, encara no està diagnosticat d’aquesta afecció, tot i que presenta els símptomes coincidents amb la malaltia.

Davant d’aquesta situació, l’equip de govern ha optat per enviar a tot el personal a casa, tret d’aquells treballadors que cobreixen els serveis mínims que des del consistori s’ofereix. Es manté l’atenció telefònica, per correu electrònic i la seu electrònica de l’Ajuntament a la ciutadania, però els equipaments municipals estan tancats, tant per als calongins i calongines, com pel propi personal.

Només treballaran aquells que ofereixen els serveis mínims, com son la Policia Local (que garanteix atenció telefònica i patrulles), l’àrea de Serveis Econòmics (de manera que es pugui pagar als proveïdors), el servei d’escombraries i neteja viària, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (per telèfon, correu electrònic o la seu electrònica), els Serveis Socials (via telemàtica) i el Servei d’Atenció Domiciliària (amb les mesures de protecció oportunes), la neteja dels espais que s’usen en aquests dies i també l’àrea d’Informàtica, amb l’objectiu que garanteixin el manteniment del sistema que permet el teletreball al personal de l’Ajuntament.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies