22.6 C
Pals
Dissabte, 21 juny 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Platja d’Aro dona suport a la vaga feminista

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
L'Ajuntament de Platja d'Aro dona suport a la vaga feminista
Loading
/

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro dona suport a la vaga feminista del 8 de març. El ple municipal ha donat suport a una proposta que inicialment havia plantejat Iniciativa. Només Ciutadans s’hi ha abstingut.

El portaveu d’Iniciativa, Pedro Torres, ha defensat la moció.

El ple insisteix en sensibilitzar les empreses del municipi perquè equiparin els salaris i situïn les dones en càrrecs de decisió. Ho ha destacat la portaveu d’Esquerra, Estel Rodríguez.

L’ajuntament es compromet a facilitar la informació perquè els treballadors puguin adherir-se a la vaga. També dona suport a l’aturada davant dels centres de treball en el què prenguin veu les dones.

Joan Giraut és l’alcalde de Platja d’Aro.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Agència Europea del Medi Ambient manté la platja del Rec del Molí en la llista negra per la mala qualitat de l’aigua

L'organisme aquest any dona llum verda a les platges del Fòrum després de suspendre-les des de l'any 2019.

Altres notícies