Les fortes ventades a l’Empordà deixen un ferit a Palamós i diversos carrers tallats

La caiguda d'una teula a Palamós ha causat un traumatisme crànio-encefàlic greu a una dona que acabava d'aparcar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Generalitat ha activat la prealerta per fortes ratxes de vent al Baix Empordà, amb vent de de nord-oest que podria arribar als 80 quilòmetres per hora. Fins al migdia, els bomebrs han fet 62 sortides a totes les comarques de Girona.

La jornada de forts vents ja ha deixat les primeres incidències al Baix Empordà. La més destacada és que una dona ha quedat ferida cap a les 9.20 del matí després que li caigués a sobre una teula, al carrer del President Macià.

Segons explica Ràdio Palamós, la dona acabava d’aparcarel seu cotxe i, en baixar, ha rebut l’impacte d’aquesta teula. Primer l’han dut a l’hospital de Palamós. Li han diagnosticat un traumatisme crànio-encefàlic greu, i l’han traslladat al servei de neurocirurgia de l’hospital Josep Trueta de Girona.

També a Palamós, s’han tallat a vianants i vehicles alguns trams dels carrers Alba, President Macià i Carmel.

A Sant Feliu de Guíxols, i segons Ràdio Sant Feliu, la Policia Local ha tallat el carrer Girona per la caiguda de la coberta d’un edifici. A més, ha caigut un arbre al camí de les Penyes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Santa Cristina d’Aro es declara municipi lliure de matrimonis forçats

La iniciativa, impulsada per Valentes i Acompanyades, ha rebut el suport de tots els grups municipals. El municipi s’adhereix així a una campanya que ja suma una trentena de poblacions i defensa el dret de les dones a decidir lliurement.

Altres notícies