Les principals companyies de l’aeroport de Girona retarden les programacions fins al juny

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Dues de les principals aerolínies que operen a l’aeroport de Girona, Ryanair i Jet2 han anunciat que no començaran a programar vols fins a finals de juny, segons ha confirmat el Patronat de Turisme de la Costa Brava. Habitualment les companyies arrencaven la temporada d’estiu pels volts de Setmana Santa, ampliant i estrenant freqüències i vols. Les restriccions de mobilitat i la incertesa que hi ha amb la campanya de vacunació han obligat a aquestes dues aerolínies a ajornar la seva programació fins al juny. Per altra banda, la companyia russa Pobeda airlines podria retardar encara més els seus vols i no seria fins a partir del setembre que recuperaria la seva connexió entre Girona i Sant Petersburg i Moscou.
Des del Patronat de Turisme confien en recuperar la normalitat en els vols a partir de l’últim trimestre de l’any. Això significaria perdre els mesos en què la terminal gironina registra el major nombre de passatgers: el juliol i agost.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Carbonera de Forallac celebra 30 anys al mas Frigola amb l’encesa d’una nova edició

La Carbonera de Forallac ha començat una nova edició aquest 12 d'octubre a Sant Climent de Peralta. Enguany celebra 30 anys al mas Frigola, amb una encesa d'honor protagonitzada per Casa Martell de Fonteta. La cuita s'allargarà fins a l'1 de novembre. El programa també inclou visites gratuïtes i l'estrena d'un documental sobre la història de la iniciativa.
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Altres notícies