Les principals companyies de l’aeroport de Girona retarden les programacions fins al juny

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dues de les principals aerolínies que operen a l’aeroport de Girona, Ryanair i Jet2 han anunciat que no començaran a programar vols fins a finals de juny, segons ha confirmat el Patronat de Turisme de la Costa Brava. Habitualment les companyies arrencaven la temporada d’estiu pels volts de Setmana Santa, ampliant i estrenant freqüències i vols. Les restriccions de mobilitat i la incertesa que hi ha amb la campanya de vacunació han obligat a aquestes dues aerolínies a ajornar la seva programació fins al juny. Per altra banda, la companyia russa Pobeda airlines podria retardar encara més els seus vols i no seria fins a partir del setembre que recuperaria la seva connexió entre Girona i Sant Petersburg i Moscou.
Des del Patronat de Turisme confien en recuperar la normalitat en els vols a partir de l’últim trimestre de l’any. Això significaria perdre els mesos en què la terminal gironina registra el major nombre de passatgers: el juliol i agost.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Mor una dona de seixanta-cinc anys després de caure per un penya-segat al camí de ronda de Torroella de Montgrí

Una dona de seixanta-cinc anys ha mort aquest migdia després de caure per un penya-segat d’uns quaranta metres al camí de ronda de Torroella de Montgrí, al Baix Empordà. La víctima passejava amb una amiga prop de la cala Roca de la Cadira. L’acompanyant ha avisat els serveis d’emergència. Diversos equips s’han mobilitzat. Un metge n’ha certificat la mort.

Altres notícies