18.7 C
Pals
Dilluns, 7 juliol 2025
- Publicitat -

Les youtubers Sweet California a Cap Roig

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Grigory Sokolov, que ja va venir al 2011, actuarà al Festival de Torroella de Montgrí, a l’Auditori Espai Ter a les 22h. A Porta Ferrada Zucchero ve a presentar el seu nou disc “Black cat”, a l’Espai Port de Sant Feliu de Guíxols a les 21:30h.

A Cap Roig, Sweet California, un grup de youtubers adolescent i juvenil ja consolidat, i a Santa Market de Santa Cristina d’Aro, a banda de les activitats infantils i els DJs al llarg de tot el dia, hi tocarà Moon Wok.

D’altra banda, al White Summer de Pals hi trobarem una mica de tot: a les 19:30h, una exhibició del Club de Rítmica de Girona, i a les 18h, música sobre rodes: El grup La Dinamo faran versions sobre bicicletes, a ritme de Kool and the Gang, James Brown o US3. A partir de les 23h, l’Associació El Trampolí de La Bisbal d’Empordà farà una breu actuació pel civisme i el respecte a les persones, i després Rocío Soler farà una xerrada sobre el voluntariat, els seus estudis, la música i el seu projecte Llums Solidàries.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies