L’investiguen després d’utilitzar el seu fill menor per pidolar a Platja d’Aro

Feia anys que no es donava l'activitat de demanar diners pel carrer al municipi de Castell-Platja d'Aro i ara els dos homes se'ls acusa de fer servir menors d'edat per demanar diners

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner eram 3

La Policia local de Castell-Platja d’Aro està investigant dos homes per fer servir el fill menor d’edat, presumptament, per demanar diners als carrers de Platja d’Aro. Aquest diumenge, els agents de seguretat van denunciar al pare i al germà del menor en comprovar que estaven tocant música al carrer.

A més a més, feia servir el seu fill menor d’edat amb menys de 12 anys, segons ha informat el Diari de Girona, per demanar diners als establiments de la zona del centre de Platja d’Aro. Principalment, el menor anava a bars després de les actuacions musicals.

Els adults tocaven el saxofon i l’altre una trompeta mentre el nen pidolava pel carrer, i va ser un veí qui va alertar a la policia després de veure tres persones demanant diners al municipi de la Costa Brava. Una activitat que «feia anys que no es donava», com ha explicat el rotatiu gironí.

L’actuació policial va acabar amb la comissió d’uns 170 euros que havien recaptat pidolant. De fet, s’acusa els dos homes, amb antecedents policials, d’utilitzar menors d’edat per a la pràctica de la mendicitat. Abans, una pràctica que no tenia cap càstig i s’havia de multar mitjançant les ordenances municipals.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Jordi Masquef: “Hem de créixer des d’un punt de vista qualitatiu, no tant quantitatiu”

La cinquena edició de Beu-te el Museu unirà aquest octubre tretze espais culturals gironins amb tretze cellers de la DO Empordà. Jordi Masquef defensa que la iniciativa ajuda a desestacionalitzar el turisme, difondre el patrimoni i oferir experiències de petit format. Ja s’ha venut un 30% de les 380 entrades disponibles i algunes activitats ja estan exhaurides abans de començar.
- Publicitat -

Altres notícies