Lluís Raurich serà el nou director esportiu dels Senglars

El tècnic dels Senglars Club de Rugbi Lluís Raurich continuarà la próxima temporada com a entrenador de l'equip sénior dels de Torroella alhora que assumirà la direcció esportiva del club

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El tècnic dels Senglars Club de Rugbi Lluís Raurich continuarà la próxima temporada com a entrenador de l’equip sénior dels de Torroella, vigents campions de Primera Catalana de Rugbi, alhora que assumirà la direcció esportiva del club.

A part d’entrenar el primer equip, Raurich acompanyarà i farà el seguiment de l’Escola Senglar amb els entrenadors d’altres categories per procurar aconseguir els objectius marcats i consolidar els equips femení i veterà dels torroellencs.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Estrella Damm reuneix 30.000 persones al Fòrum en una gran celebració musical pels seus 150 anys

El Parc del Fòrum de Barcelona ha viscut aquest dissabte una de les grans cites musicals de l’any amb La Festa dels 150 anys d’Estrella Damm, una jornada que ha reunit 30.000 persones durant vuit hores ininterrompudes de música en directe, gastronomia i cultura popular davant del Mediterrani. Amb dos escenaris alternant concerts des de

Altres notícies