L’Uni rep el Jairis a Fontajau

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Les gironines, després de segellar la classificació per als play-offs de l’Eurocup en vèncer a la pista del Diddeleng luxemburguès, rebran avui el Jairis.

Les jugadores entrenades per Laura Antoja sumen 3 victòries i 2 derrotes a la Lliga, igual que les seves properes rivals.

Les del Jairis són novenes, i l’Spar Girona ocupa la setena plaça per millor diferència de punts.

S’espera doncs un duel igualat, però les gironines confien en la força de Fontajau per aconseguir un triomf que seria important per no perdre de vista el grup capdavanter.

El duel es juga aquesta nit, a dos quarts de nou a Fontajau.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -

Altres notícies