L’Uni torna a la seva pista en partit de Lliga davant del Barça

L'objectiu de l'equip no és un altre que deixar enrere la derrota de la primera jornada de la Lliga Femenina

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les jugadores entrenades per Laura Antoja, que vénen d’oferir una molt bona imatge a la fase final de la Lliga Catalana en què van quedar subcampiones, tornen a Fontajau.

L’entitat ha presentat oficialment aquesta setmana la nord-americana Morgan Bertsch, qui ja va debutar a la final que es va disputar a La Seu d’Urgell, i que ara ho farà davant de l’afició de Girona.

L’objectiu de l’equip no és un altre que deixar enrere la derrota de la primera jornada de la Lliga Femenina, fa dues setmanes a Saragossa, i obtenir la victòria.

Tal com va dir Betsch en la seva presentació, cal ser ambicioses i pensar en cotes elevades com intentar guanyar algun títol i arribar el més lluny possible en l’Eurocup.

En el mateix sentit, la directora esportiva Laia Palau va afirmar que es troben en construcció (s’espera l’arribada de la també nord-americana Kelsey Mitchell en els propers dies), però que està convençuda que l’equip brillarà durant aquesta temporada.

El partit entre l’Spar Girona i el Barça es jugarà a Fontajau, demà dissabte a tres quarts de sis de la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.

Altres notícies