Malgrat que ens trobem a la setmana de l’entreteniment per excel·lència a la Costa Brava, i que Luz Casal és una artista consagrada que ven per si sola, l’escenari de Cap Roig no ha aconseguit fer ple.
Ella, en canvi, ha sabut donar-ho tot en nom del “Me voy a permitir”. Amb més de quaranta anys de carrera i una extensa discografia a l’esquena, aquesta frase, lluny de ser un mantra, s’ha convertit en un saber fer que li permet mostrar tot el que pot donar i més dalt de l’escenari. Durant el concert va explicar que, en aquest disc, s’ha permès fer versions de cançons com “Lágrima”, de la portuguesa Amália Rodrigues, o “Bravo”, popularitzada per Olga Guillot.
Ha estat una nit en què l’artista gallega ha canviat tres cops de vestuari i ha navegat entre el rock’n’roll i la seva part més melòdica, acompanyada per una banda excepcional. Una nit en què les cadires haurien hagut de fer nosa al ritme de “Dime que has hecho conmigo” o “Rufino”, però al públic de Cap Roig li ha costat cantar i ballar.

Això sí, els mòbils han aparegut en massa per gravar himnes que volien ser escoltats, com “No me importa nada” o “Besaré el suelo”. Cançons que han jugat amb la nostàlgia del públic, despertant records de com aquests temes han marcat moments importants de la seva vida.
Finalment, ha regalat a un públic, ara sí, entregat, el “Boig per tu (Es por ti)”, una cançó indispensable d’aquesta gira quan canta a Catalunya. Ha acabat amb un preciós “Te dejé marchar” i s’ha emportat una ovació a l’altura de la que es mereix una diva com ella.





