Més sol i puja la temperatura

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Deixem enrere el front escarransit que les últimes hores ha trencat la tendència poc hivernal i s’ha cuidat de remoure l’atmosfera tot trencant l’ambient càlid. Hem de destacar que també va portar plugims a la nostra zona empordanesa. 

Avui podrem deixar el paraigua a casa perquè el dia ha de quedar menys ennuvolat, amb augment de les clarianes i més domini del sol, amb el que serà una millora notable del dia respecte a ahir. 

Això portarà amb un augment del termòmetre a les hores centrals del dia amb temperatures que tornaran a ratllar els 18-20 graus, i amb una previsió pels propers dies que ens tornarà a portar un cap de setmana amb valors més típics de la primavera que de l’hivern.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà no pot replantar el seu xiprer emblemàtic després de les fortes ventades

El xiprer no s’ha pogut replantar pel mal estat de les arrels, debilitades pels episodis meteorològics recents i la sequera. La seva caiguda suposa la pèrdua d’un element destacat del paisatge local.

Altres notícies