26.8 C
Pals
Dijous, 19 juny 2025
- Publicitat -

Miki Núñez estrena nova versió d”Escriurem’ amb Els Amics de les Arts, Doctor Prats o Judit Neddermann entre altres

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Miki Núñez estrena una nova versió del seu èxit ‘Escriurem‘ que inclourà les veus de grups i artistes com Els Amics de les Arts, Doctor Prats, La Pegatina, Blaumut, Judit Neddermann, Alba Reche, Natalia Lacunza, Buhos, Sey Sisters, Suu, Cesk Freixas, Lildami, Sara Roy, Maren i Bely Basarte.

Aquesta nova versió forma part de la campanya #Joemcorono que coordina la Fundació Lluita contra la Sida, que dirigeix Bonaventura Clotet. El seu equip està desenvolupant una vacuna contra el coronavirus i l’estudi clínic per la prevenció i tractament, amb el doctor Oriol Mitjà al capdavant. Tots els beneficis de la cançó aniran per la Fundació.

El projecte l’ha coordinat el mateix Miki, al costat del productor Carlos Manzanares, Música Global i Universal Music, així com la mateixa Fundació.

El videoclip s’estrena aquest dimarts 21 i mostrarà el procés d’enregistrament de la cançó, que a causa de la situació que estem vivint s’ha hagut de fer des de les cases dels músics.

L’entrada Miki Núñez estrena nova versió d”Escriurem’ amb Els Amics de les Arts, Doctor Prats o Judit Neddermann entre altres ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Es busca catalanet”, de Banda neon és la cançó de l’estiu de Ràdio Capital

“Es busca Catalanet” és la nova Cançó de l’Estiu de Ràdio Capital. El tema ha consolidat Banda Neon com una de les propostes més potents del pop festiu en català. La cançó s’ha fet viral, enceta una nova etapa creativa del grup i acompanya una gira amb més de 60 concerts arreu del país.

Altres notícies