Miles Kane estrena ‘Blame It On The Summertime’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Miles Kane dóna per tancada l’etapa de “Coup de Grace” i acaba d’avançar un tema anomenat ‘Blame It On The Summertime‘ i que s’inclourà en el seu proper projecte en solitari.

La cançó ha comptat amb la producció de Jamie Biles i ja es pot escoltar a Spotify.



L’entrada Miles Kane estrena ‘Blame It On The Summertime’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Sant Feliu demana «més contundència» judicial contra la reincidència

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols demana més contundència a la justícia i a la Fiscalia davant els casos de multireincidència. El consistori denuncia que alguns detinguts tornen al carrer sense presó preventiva. Un dels casos ha acabat amb dos agents ferits i amb nous fets delictius poques hores després del pas pel jutjat.

Altres notícies