Montserrat Verdaguer: «Tom Sharpe va quedar encantat amb Llafranc»

La presidenta de la Fundació Tom Sharpe ha explicat al Supermatí quina és la relació de l'autor britànic amb Llafranc i com hi va arribar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Montserrat Verdaguer: "Tom Sharpe va quedar encantat amb Llafranc"
Loading
/

La presidenta de la Fundació Tom Sharpe, Montserrat Verdaguer, ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital quina és la relació de l’autor britànic amb Llafranc i com hi va arribar.

Verdaguer ha explicat quin era l’estil de vida de Sharpe a Palafrugell.

També ha explicat que han posat en marxa una beca per descobrir més sobre Sharpe.

Thomas Sharpe (Londres, 30 de març de 1928 – Llafranc, 6 de juny de 2013) va ser un novel·lista anglès i una de les figures de referència de la sàtira britànica, conegut per la sèrie Wilt, així com Fart de llop i Blott a la vista.

Escolta l’entrevista sencera

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

NIMAI reivindica la despersonalització barcelonina a ‘Façanes al sol’

NIMAI publica ‘Façanes al sol‘, el segon avançament del seu pròxim àlbum «Ècdisi«. La cançó és un crit al cel contra allò l’artista defineix com «una ciutat que expulsa els seus veïns i perd la seva identitat». Aprofita la ràbia per convertir-la en un esclat de rock alternatiu. El single forma part d’un projecte de
- Publicitat -

Altres notícies