12.6 C
Pals
Dijous, 11 desembre 2025
- Publicitat -

Mor el fotògraf Xavier Mercadé

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El fotoperiodista Xavier Mercadé ha mort aquesta tarda víctima d’un càncer amb el qual lluitava des de feia temps. Així ho ha anunciat la revista Enderrock, mitjà pel qual Mercadé treballava incansablement.

La revista Enderrock explica que Mercadé feia més de 35 anys que es dedicava a fer fotografies en directe amb un arxiu de més d’un milió de tirades i amb més de 14.000 concerts a les seves esquenes.

Mercadé també havia treballat en altres mitjans com El Punt Avui, Vilaweb, Rolling Stone o Rockdelux.

Molts companys de professió i músics han reaccionat a aquesta pèrdua, i és que era molt respectat i admirat.

L’entrada Mor el fotògraf Xavier Mercadé ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sting encapçala la primera tanda d’artistes de Les Nits d’Occident 2026

Les Nits d’Occident han desvetllat aquest dijous els primers artistes confirmats per a l’edició del 2026. El festival, que manté els jardins del Palau de Pedralbes com a escenari, aposta per una combinació d’estrelles internacionals i talent de proximitat. El cap de cartell serà Sting, que tornarà a Barcelona el 7 de juliol dins de

Altres notícies