17.6 C
Pals
Dimarts, 14 octubre 2025
- Publicitat -

Núvols baixos al matí, més sol a tarda i xafogor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Matí amb alguns intervals de núvols baixos o fins i tot algún banc de boira que redueix la visibilitat.

Al llarg de les properes hores el sol anirà guanyant terreny però amb encara algún núvol fins passat migdia. L’elevada humitat i el vent de component sud tornaran a propiciar una jornada xafogosa amb temperatura máxima superior als 31 ºC a l’interior del Baix Empordà.

Demà en genenal domini del temps assolellat amb algunes nuvolades poc abundants de tarda cap al nord i interior. Temperatura que divendres, dissabte i diumenge tendeix a baixar amb possibles tronades de cares a divendres.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Brots, el festival que fa florir la cultura des de la terra empordanesa

Del 30 d’octubre al 2 de novembre, el Baix Empordà es convertirà en l’escenari d’una nova experiència cultural que fusiona art, natura i tradició: el Festival Brots. Impulsat per Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí i dirigit per Montse Faura, el certamen neix com un homenatge a la pagesia, a la terra i a la

Altres notícies