Obren comptes corrents per fer aportacions solidàries

Fins al moment, n'han obert els Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà i l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro ha obert un compte corrent solidari per ajudar a aquelles persones que estan patint una emergència social i econòmica durant la crisi causada pel coronavirus. És una petició de ciutadans i entitats del municipi, que manifesten que volen fer aportacions per ajudar a aquests col·lectius que ara es troben dificultats per pagar els lloguers o l’abonament de subministraments bàsics. Està operatiu des del dimecres, quan el consistori ho va aprovar en un decret, i el número del compte corrent de Caixabank és: ES 91 2100 0746 83 0200219116.

D’altra banda, els Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà també té obert un compte corrent per tal que particulars i empreses puguin fer donacions econòmiques per ajudar a combatre el coronavirus. A banda d’això, també estan rebent donacions de material sanitari, com mascaretes. El número de compte corrent és ES06 2100 9046 9302 0004 4164, i fins al moment ja han recaptat més de 24.200 euros, tal com va avançar Ràdio Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut a Palafrugell un multireincident amb més de 40 detencions per escopir a un nadó de deu mesos davant de la mare

La Policia Local el va arrestar poca estona més tard per un delicte de vexacions, un cop es van denunciar els fets. Després de passar a declarar, el jutjat de guàrdia de la Bisbal d'Empordà l'ha deixat en llibertat.

Altres notícies