28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Obres al Passeig de les Eres d’Ullà

L’objectiu de la remodelació és evitar la pèrdua del material del subsòl quan plou, ja que podria afectar a l’estabilitat i seguretat de la carretera

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Passeig de les Eres d’Ullà ja es troba en obres. L’objectiu de la remodelació és evitar la pèrdua del material del subsòl quan plou, ja que podria afectar a l’estabilitat i seguretat de la carretera.

 Les millores han començat al llarg d’aquestes últimes setmanes i està previst que s’allarguin fins al mes vinent de juny. Els treballs a realitzar es duen a terme amb el personal de la  brigada municipal.

L’obra consisteix en la construcció d’un petit mur com el que ja hi ha en el mateix passeig, el qual se situarà a tocar del centre cívic.  Els arbustos que  hi  havia a aquesta zona s’han traslladat a una altra part del mateix passeig i a la pista de skate.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies