Les obres alteren el dia a dia a Sant Feliu de Guíxols

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols ha enviat unes 2.000 cartes a veïns i comerciants afectats per les obres dels nous col·lectors d’aigües pluvials al carrer Santa Magdalena i la carretera de Girona. Es preveu que els treballs s’allargaran fins al mes de juny. Les obres afecten al trànsit i provoquen canvis en el sentit d’alguns carrers. En el cas del carrer de Santa Magdalena, el tall serà total en el tram que va des de la riera de Sant Amanç fins a la carretera de Girona. Entre el carrer Bruc i la riera de Sant Amanç només es permetrà el pas dels vehicles de veïns amb guals o garatges. En aquest vial, a més del col·lector, les obres preveuen la reurbanització, amb noves xarxes de serveis, i la construcció d’un gran dipòsit d’aigües pluvials per prevenir inundacions a la desembocadura i la zona del monestir. El projecte ha de resoldre el problema endèmic d’acumulació d’aigua al centre de la vila. Ho ha explicar a Ràdio Capital el regidor d’Urbanisme, Josep Saballs.

Pel que fa a la carretera de Girona, el gros dels treballs no començarà fins passada la rua de carnaval, el 24 de febrer. Posteriorment, es tallarà al trànsit per trams i de manera gradual.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies