Operación Triunfo 2018 ja ha arrencat!

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Després de l’èxit de l’edició anterior, Operación Triunfo torna a les pantalles!

Com a l’edició anterior, el programa parteix de 18 concursants dels quals només 16 podran entrar a l’acadèmia. El jurat format per Ana Torroja, Joe Pérez-Orive i Manuel Martos decidirà 14 dels concursants que entraran a l’acadèmia, dels 4 restants, 1 serà salvat pels professors i l’últim serà escollit pel públic a través de l’aplicació per dispositius mòbils, app actualitzada després de les queixes rebudes per part públic durant la passada edició pel fet que els usuaris podien crear-se els comptes que volguessin i d’aquesta manera votar les vegades que vulguin.

El plató situat al Parc Audiovisual de Catalunya (Terrassa), ha estat totalment renovat, nova imatge i més aforament, 950 persones podran assistir a les gales en directe, quasi duplicant la capacitat del plató anterior del qual només 500 persones van poder anar-hi de públic.

L’equip dels professors en aquesta edició està format per:

  • Noemí Galera – Directora de l’acadèmia
  • Manu Guix – Director musical
  • Mamen Márquez – Directora vocal
  • Itziar Castro – Interpretació
  • Gotzon Manuliz – Forma física i vida sana
  • Miqui Puig – Cultura musical
  • Vicky Gómez – Coreògrafa
  • Joan Carles Capdevila – Tècnica vocal
  • Laura Andrés – Tècnica vocal
  • Cristina Burgos – Ball urbà
  • Sheila Ortega – Ball urbà
  • Rubén Salvador – Ball de saló
  • Magali Dalix – Gimnàs
  • Andrea Villalonga – Protocol
  • Xuan Lan – Yoga

En aquesta llista es troben a faltar “els Javis” que a l’edició passada van ser professors d’interpretació de l’acadèmia però no han pogut formar part de l’equip per motius laborals.

Finalmente us deixem el llistat dels concursants i les cançons que cantaran aquesta nit a les 22.30 h la gala 0:

  • Natalia Crazy (de Gnarls Barkley)  
  • Carlos Right Cómo mirarte (de Sebastián Yatra) 
  • Famous Faith (de Sing)
  • Marilia Piel Canela (de Natalia Lafourcade)
  • Noelia River (de Bishop Briggs)
  • Dave Sea (de Jorge Drexler)
  • Alfonso Pégate (de Ricky Martin)
  • Sabela Bachata Rosa (de Juan Luis Guerra)
  • Julia Vuelve (de Rozalén)
  • Joan Garrido Let’s stay together (d’Al Green)
  • Rodrigo El sitio de mi recreo (d’Antonio Vega)
  • María Cry to me (de Solomon Burke)
  • Alba Reche Dangerous woman (d’Ariana Grande)
  • Marta Superstar (de Jamelia)
  • Luis Carita de buena (d’Efecto Pasillo)
  • Damion What do you mean? (de Justin Bieber)
  • Miki Prefiero (d’Antílopez)
  • África Tuyo (de Rodrigo Amarante)

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una sentència anul·la part del planejament de Begur sobre habitatges turístics

El tribunal elimina l’obligació de més places d’aparcament, impugnada per l'ATA. L’entitat acumula cinc resolucions favorables en diferents municipis i manté nous processos oberts contra altres ajuntaments.

Altres notícies