Pacte entre JxCat i ERC per governar a la Diputació de Girona

Aquest dilluns s’ha donat a conèixer la composició de l’equip de govern de la nova corporació on la presidència serà per JxCat i la vicepresidència primera per a ERC

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dilluns, el president de la Diputació de Girona, en funcions, Miquel Noguer, per JxCat i Pau Presas, per ERC han anunciat un acord per governar conjuntament la Diputació de Girona. La presidència serà per JxCat, Miquel Noguer, i la vicepresidència primera per a ERC, Pau Presas.

Miquel Noguer ha assenyalat que aquest «és un govern potent i natural i per governar durant tota la legislatura». Pau Presas ha destacat el moment polític excepcional per a la unió de l’independentisme.

Miquel Noguer i Pau Presas a la Diputació de Girona | Imatge de la Diputació
Miquel Noguer i Pau Presas a la Diputació de Girona | Imatge de la Diputació

Durant la presentació han assegurat que totes les forces polítiques compromeses amb el país han estat generoses. I que dintre un context d’unitat estratègica de l’independentisme, totes quatre diputacions – i també la Diputació de Girona–  són una peça clau pel suport a l’independentisme.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies