21.7 C
Pals
Dimarts, 8 juliol 2025
- Publicitat -

Consells per evitar la proliferació del mosquit tigre: “Depèn de tu!”

Entre altres coses, cal evitar que s'acumuli l'aigua a gerros, cendrers, galledes, plats sota els testos, safareigs o basses petites per evitar la proliferació del mosquit tigre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’àrea de Medi Ambient de Palafrugell iniciarà els pròxims dies els tractaments als embornals de la via pública per tal d’evitar la proliferació del mosquit tigre. També recomanen que als domicilis particulars la gent tingui cura d’evitar les acumulacions d’aigua, especialment en zones de drenatge o canals de desguàs i en recipients exteriors com gerros, cendrers, galledes, plats sota els testos, safareigs o basses petites, etc.

Les pluges d’aquesta primavera, coincidint amb la pujada de temperatures, afavoreixen la reproducció del mosquit tigre. La prevenció és el millor mètode per al control d’aquest mosquit. Cal evitar les acumulacions d’aigua per impedir que les larves completin la seva fase aquàtica i es converteixin en mosquits adults, que posteriorment ens causaran moltes molèsties amb les seves picades.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:21:57

Guillem Balagué: “Lamine Yamal està preparat per la derrota, i això és més difícil que estar preparat per guanyar”

Guillem Balagué ha visitat De cap a cap per parlar del Liverpool, Lamine Yamal, Maradona i l’actualitat del Barça. Ha avançat un reportatge en preparació per a 60 Minutes i ha ofert una mirada crítica i emotiva sobre el futbol i els seus protagonistes. Una entrevista plena de passió i lucidesa.

Altres notícies