Palafrugell reobre la platja de Tamariu després de resoldre l’abocament d’aigües residuals

Després que es reparés aquesta avaria i de realitzar diverses comprovacions de qualitat fetes durant la matinada s'ha donat per resolta la incidència

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell ha reobert aquest matí la pltaja de Tamariu per als banyistes. Ahir dissabte s’hi va detectar l’abocament d’aigües residuals a causa d’una avaria en una bomba. Però després que es reparés aquesta avaria i de realitzar diverses comprovacions de qualitat fetes durant la matinada s’ha donat per resolta la incidència.

Aquestes anàlisis han confirmat que la qualitat d’aigua és òptima per al bany i, per tant, s’han acabat retirant les restriccions que es van instaurar ahir a la platja. El consistori ha agraït la col·laboració i la comprensió de la ciutadania davant aquesta incidència.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La inflació interanual puja al 4,8% a les comarques gironines i assoleix el nivell més alt des del febrer del 2023

El paquet format per l'electricitat, el gas i els combustibles s'encareix fins a un 14,7% en un any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies