Pals avisa que el White Summer no té permisos tot i estar venent entrades

L'Ajuntament aclareix que, a hores d'ara, l'esdeveniment encara no té els permisos necessaris per fer-se, tot i que l'organització ja està venent entrades i fent-ne publicitat

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de dies de polèmiques, l’Ajuntament de Pals ha sortit aquest dimecres al pas de les crítiques de l’oposició contra el fet que es faci el festival White Summer d’aquest any tot i la crisi sanitària. En un comunicat, el consistori aclareix que, a hores d’ara, l’esdeveniment encara no té els permisos necessaris per fer-se, tot i que l’organització ja està venent entrades i fent-ne publicitat.

«Tot i que l’empresa organitzadora està fent publicitat i ha posat a la venda les entrades, no s’ha autoritzat la celebració ni la publicitat […] atès que no es disposa dels corresponents informes», asseguren.

Al comunicat, expliquen que Pals ha convocat la Junta Local de Seguretat després que l’organitzció entregués el projecte definitiu el 7 de juliol. S’estan redactant els informes preceptius.

- Publicitat -
- Publicitat -

Quins tràmits han d’assumir avui els pagesos i com ha canviat la gestió del camp català

Iniciem una sèrie de reportatges per explicar què implica ser pagès avui. Aquesta primera peça analitza com ha canviat la gestió del camp català durant les darreres dècades, amb més normativa, registres i tràmits administratius. També explora la relació entre la pèrdua de pagesia, l'expansió dels boscos i el debat sobre la prevenció dels grans incendis forestals.

Altres notícies