Pas important per millorar la cobertura de telefonia mòbil a Forallac

Aquesta és una de les dues antenes previstes en el Pla d’Infraestructures de Radiocomunicació, elaborat per l’Ajuntament per resoldre els problemes de cobertura que pateix una part important del municipi

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Recentment han finalitzat els treballs de construcció de l’antena per a ús compartit de telefonia mòbil que s’ha emplaçat al polígon industrial. Ha anat a càrrec de l’empresa Amercian Tower España, com a concessionària d’un espai de 210 metres quadrats que ha cedit l’Ajuntament de Forallac, a canvi d’un cànon anual de 1.900 euros.

Aquesta és una de les dues antenes previstes en el Pla d’Infraestructures de Radiocomunicació, elaborat per l’Ajuntament per resoldre els problemes de cobertura que pateix una part important del municipi. L’altra antena està planificada a la zona nord del cementiri de Peratallada i des de l’Ajuntament també s’estan fent gestions perquè es pugui posar en marxa al més aviat possible. En aquestes dues antenes les empreses de telefonia mòbil podran instal·lar els seus repetidors i donar millor servei als seus clients.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Empordà Music Festival anuncia Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com a primers noms de l’edició 2027

L’Empordà Music Festival ja comença a dibuixar el cartell de la seva edició de 2027. El festival ha anunciat Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com els tres primers artistes confirmats per a la pròxima edició, que tindrà lloc els dies 23 i 24 de juliol. Amb aquests primers noms, el festival aposta per una
- Publicitat -

Altres notícies