Paula Valls i Jolly Damper versionen David Bowie a ‘Life On Mars?’

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Paula Valls, amb qui vam poder conversar fa uns dies a les “Entrevistes des del confinament”, i Joan Solana, conegut pel seu projecte electro-visual-pop Jolly Damper, versionen el clàssic de David Bowie. Una versió handmade de ‘Life On Mars?’ en ple confinament per creure en la força música de la música mentre preparen una cançó que es presentarà l’estiu.

La gravació s’ha fet durant el confinament i a dues bandes: de Manlleu, on Paula Valls ha gravat la veu, al Penedès, on Jolly Damper, juntament amb el seu germà Víctor Solana –que és qui ha gravat la bateria–, ha posat els teclats i els sintetitzadors.

Estar confinats no és sinònim d’una producció audiovisual de baixa qualitat. En aquest cas, els autors del vídeo són: per una banda, el pare de Paula Valls, Xevi Valls, que és fotògraf, i per altra, Alba Barrera, que és la parella del Víctor, l’edició del videoclip ha anat a càrrec de Joan Hurtado.

L’entrada Paula Valls i Jolly Damper versionen David Bowie a ‘Life On Mars?’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós celebrarà el Dia Internacional de la Dansa amb una nova edició del Trobadansa

El parc de l’Arbreda acollirà dimarts 29 d’abril una tarda de dansa oberta a tothom, amb la participació d’escoles, entitats i companyies locals. L’acte inclourà exhibicions, dansa inclusiva i una coreografia final conjunta amb el públic al ritme de la cançó "Petar-ho" d’Oques Grasses.

Altres notícies