Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

14.7 C
Pals
Diumenge, 25 maig 2025
- Publicitat -

Primera jornada de la plataforma d’esdeveniments virtuals per apropar l’oferta turística gironina als mercats emissors

Hi van participar el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, i 140 entitats

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

En el context de la COVID-19 i treballant per a la reactivació turística de la demarcació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona segueix innovant en la creació d’esdeveniments amb impacte per apropar l’oferta de productes i serveis turístics de les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona als agents d’intermediació dels mercats emissors de turisme.

En aquest sentit, en el procés cap a la transformació digital, l’entitat ha adquirit una plataforma i una aplicació mòbil per organitzar esdeveniments virtuals i híbrids que permetin que les empreses turístiques gironines continuïn participant en les accions de promoció i puguin mantenir el contacte amb els operadors i prescriptors turístics d’arreu del món. Aquesta eina es crea en un espai digital que facilita la interacció, les connexions en directe, les reunions mitjançant videoconferència entre professionals i la divulgació de materials promocionals.

Ahir  va tenir tingut lloc la primera Jornada Virtual Interclubs, impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona, en la qual van participar 140 entitats i empreses turístiques gironines de diversos sectors seguint un intens programa de presentacions, sessions pràctiques i reunions amb videoconferència entre professionals.
Els professionals del sector van assistir a la presentació dels principals eixos estratègics que marcaran l’orientació de les futures actuacions de promoció de la destinació el 2021 en el context de la crisi de la COVID-19, i han pres part en diverses dinàmiques de treball en xarxa que han donat pas a quatre exercicis per analitzar el que està passant actualment i reflexionar sobre què es pot fer per adaptar-se al futur. Finalment s’ha dut a terme una agenda de reunions individuals entre els associats dels nou clubs de productes de l’entitat, que han donat com a resultat un total de 504 trobades en tan sols noranta minuts.

La jornada es va desenvolupar en un escenari virtual, va comptar amb retransmissions en streaming, activitats de grup a través de la plataforma Zoom, qüestionaris interactius mitjançant l’aplicació Mentimeter i una agenda de reunions personalitzades (one to one) entre participants a la jornada.

El Mentimeter va recollir que els participants revaliden, amb un 98 %, redirigir l’estratègia promocional als mercats de proximitat i valoren satisfactòriament, amb un 80 %, l’estructura i el funcionament dels actuals clubs.
En aquesta primera acció promocional de caràcter intern hi van participar el president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer, i el vicepresident de l’entitat, Jaume Dulsat.

En el decurs del 2021, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona té programat donar un ús més intensiu a la plataforma mentre durin les restriccions de mobilitat en el context de la pandèmia. Aquesta nova eina de promoció s’utilitzarà per organitzar presentacions a professionals i tallers, i com a gestor de viatges de familiarització per a la premsa i per a creadors de continguts.

- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies